Erfaringer med www.vnt.dk?
Fra : Michael-7500

Dato : 04-01-04 13:56

Nogen der har ris/ros vedr. dette firma...?

Mvh
Michael

Fra : Dan Spares

Dato : 06-01-04 09:35

Nej

Fra : rvbj

Dato : 06-01-04 19:26

jeg har handlet der 2 gange, Begge gange har været køb af badminton ketcher.
og er fuldt ud tilfreds med deres service. Både før og efter købet

/brian

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-01-04 00:08

Jeg har købt badmintonsko og shorts der - ingen problemer, og noget
billigere end i den lokale sportsforretning.

Johnny

Fra : JackPie

Dato : 11-01-04 12:10

Der har været klager over dem i bl.a. badmintonbladet.