Optagettone
Fra : Jørgen H. Andreasen

Dato : 28-12-03 11:16

Hej Gruppe

Hvis alle kanaler i en ISDN30 er optaget og der så ringes op til nummeret,
vil opkaldet så blive præsenteret i D-kanalen?

Grunden til at jeg spørger er at jeg har en linie som i spidsbelastninger er
helt fyldt op og jeg vil derfor gerne måle, hvor mange kunder der mødes af
en optagettone.

/Jørgen H. Andreasen

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 28-12-03 19:32

Ud fra min umiddelbare viden er svaret Nej.

Info om tabt kald går ikke umiddelbart videre gennem D-kanalen.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Henning

Dato : 28-12-03 21:27

"Jørgen H. Andreasen" <2605@medidata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> helt fyldt op og jeg vil derfor gerne måle, hvor mange kunder der mødes af

Hej.

Du kan få analyseret dine kald / behov hos TDC, og dermed se nøjagtig
hvornår dine spidsbelastninger er og hvormange der får optaget.

Hilsen

Henning ( som ikke udtaler sig på vegne af TDC )

Fra : Jørgen H. Andreasen

Dato : 29-12-03 23:48

"Henning" <maegaardxxx@mail.dk> wrote in message
> Du kan få analyseret dine kald / behov hos TDC, og dermed se nøjagtig
> hvornår dine spidsbelastninger er og hvormange der får optaget.

Hvor kan jeg bestille det henne?
Jeg har tidligere spurgt min accountmanager men han sagde at det ikke kunne
lade sig gøre.

Bortset fra det - ved du om info sendes ud i D-kanalen?

/Jørgen H. Andreasen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-12-03 16:42

"Jørgen H. Andreasen" <2605@medidata.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis alle kanaler i en ISDN30 er optaget og der så ringes op til nummeret,
> vil opkaldet så blive præsenteret i D-kanalen?

Nej, ikke på en ISDN30'er (eller andre på T-snit)
Du kan *muligvis* få sammenkædet linjen til en ISDN2'er og så monitorere på
denne. Ankommende kald skal du selv afvise. Det kan du gøre med et ISDN-kort
i en pc

Fra : Hartmann

Dato : 04-01-04 13:07

Hej Jørgen

Hvis du går ind på TDC hjemmeside vælger ERHVERV og søger på
trafikmåling, vil du se at det er en service TDC tilbyder.

Så måske skulle du tale lidt med din acount maneger om at han skulle
sætte sig lidt mere ind i deres egne produkter, altså hvis han kommer
fra TDC.

Der står også mere på nedestående side om hvad TDC tilbyder

http://download.tdcinternet.dk/pub/tdc/erhverv/faktablade/faktablad0564.
pdf

Held og lykke.

MVH