Ny svømmeside
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 18:31

Hey NG

Hvis du planlægger en svømmetur til en anden landsdel eller til et andet
sted på kloden, så check lige min sidw før du tager afsted......

www.netswim.dk

Der er links til over 3300 udlandske svømmeklubber.

--
MVH / Søren Bové

Egevej 4 /Nørhalne
9430 Vadum
Email: <mailto:bove @ netfusk.dk>
web: <http://www.netfusk.dk>
web: <http://www.netswim.dk>

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-12-03 19:11

netfusk.dk wrote:

> [...]
>
> www.netswim.dk
>
> Der er links til over 3300 udlandske svømmeklubber.

Jaså.! Det var da en nyhed.
Godt du sender den flere gange så den ikke drukner i gruppen.!!

NB. De der er interesserede i emnet finder sagtens ud af at kigge 1 og
hhv. 10 indlæg tilbage.!

Prøv dk.opslag.

Mvh. Jørgen