Tjek din WatchCat
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-12-03 01:05

Tjek din WatchCat og kom i julestemning.

Jeg har lige installeret OS/2 på en ny harddisk og har derfor rent
undtagelsesvis ikoner til de forskellige nyinstallerede programmer
liggende på Arbejdspladsen. Normalt er de gemt væk i diverse foldere,
hvilket nok er grunden til, at jeg aldrig tidligere har set ikonen til
WatchCat ændre sig i dagens anledning (24. december) - kræver sikkert
også, at man booter maskinen på dagen.

Glædelig jul!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 25-12-03 23:59

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> hvilket nok er grunden til, at jeg aldrig tidligere har set ikonen til
> WatchCat ændre sig i dagens anledning (24. december) - kræver sikkert

Nu har jeg ikke den inde, men tak og i lige måde.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-01-04 17:59

Bent Nielsen wrote:

> Nu har jeg ikke den inde, men tak og i lige måde.

Nu er det godt nok ikke jul mere, men til Bent og andre som ikke har
Watchcat installeret, er her et link til et skud af Watchcat-ikonen, som
den ser ud den 24-26 december og som den ser ud resten af året.

http://kimludvigsen.dk/watchcat.png

--
Mvh. Kim Ludvigsen