driver eller INIT streng til LASAT 1280i u~
Fra : No1

Dato : 10-12-03 20:52

Er der en her der har drivere eller INIT strenge til Lasat 1280i ISDN
modem liggende?

Et familiemedlem har et LASAT 1280i unique ISDN-modem og bruger
Windows98 (eller WinME jeg kan ikke huske hvilket OS).

Den kører på to kanaler, hvilket for det første gør at forbindelsen
hurtigt går død (fordi 128kbit er for hurtigt til seriel porten) og for
det andet koster dobbelt telefon takst.

Jeg har prøvet forskellige drivere, bl.a. en jeg fandt på cybercity.dk,
og ledt efter INIT strenge. Men ikke noget der hjælper. LASAT.com er
nede, er de lukket?

Fra : Winston

Dato : 10-12-03 23:58

No1 wrote:

> Er der en her der har drivere eller INIT strenge til Lasat 1280i ISDN
> modem liggende?

Jeg har til Lasat unique 1280mi.

> Jeg har prøvet forskellige drivere, bl.a. en jeg fandt på cybercity.dk,
> og ledt efter INIT strenge. Men ikke noget der hjælper. LASAT.com er
> nede, er de lukket?

Man skal ikke bruge driver, det er kun noget Windows kalder det.

Prøv denne:
http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=SPD

Start med 'LASAT Configuration Program' og se alle nødvendige
oplysninger med det. Dernæst kan du på samme side hente alle nødvendige
opgraderinger.

På den CD der fulgte med TA'en ligger også noget brugbart, men det er jo
nok ikke helt up to date.

Winston

Fra : No1

Dato : 13-12-03 11:15

> Man skal ikke bruge driver, det er kun noget Windows kalder det.
>
> Prøv denne:
> http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=SPD

Tak for linket. Jeg havde helt glemt at Lasat var blevet lagt sammen med
Eicon. Det er nogle år siden den TA er blevet brugt sidst...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-03 21:48

In article <br7tgt$fd4$1@sunsite.dk>, nooooone@cghfcdgsgesg.mars
says...
> Er der en her der har drivere eller INIT strenge til Lasat 1280i ISDN
> modem liggende?

Har Lasat ikke en terminal-baseret opsætning ligesom Zyxel og Eicon ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen