Sved, sved og atter sved
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-03 09:22

Ja.. når jeg har tager mig de 1½ time på min cykel i forbindelse med
vægttab er tøjet driv vådt. Og jeg har problemer med at tørre det
dag-til-dag. Jeg har købt en XXL trøje fra newline er passer ok, men
den lokale sportsmaster har efter sigende ikke nogen bukser i samme
matriale jeg har passe - men nok om det.

Jeg har nemlig også problemer med at få den trøje tør dag-til-dag. Og
den SKAL hænge frit i mit 16m2 værelse hvis den bare skal være
noglelunde tør.

Hvad gør I? Jeg er sikkert ikke den eneste der sveder som et ondt år?
Har i så Mandags-træningstøj, Tirsdags-træningstøj osv.?

Tror trøjen er i 70% (Pe) Dacron®/ 30% polyester.

Fra : knap

Dato : 06-12-03 23:43

Jep, når man træner har man som regel mere end et sæt tøj, der kan gøre
tricket......held og lykke med vægttabet, men husk lige, at det ikke handler
om at svede meget, men energi ind energi ud. Så hvis du vil tabe dig,
handler det jo om at forbruge mere end du "tjener", hvilket vi sikkert alle
klarer fint her midt i julegaveræset. Husk stadig på, at man under vægttab
har brug for de samme vigtige mineraler (salte osv.), vitaminer, kulhydrater
og proteiner som altid....osv. Og husk så at drikke rigeligt, det er
vigtigt....husk

held og lykke, det må sgu være hårdt her til jul....glædelig jul

bj.