USB
Fra : steen

Dato : 04-12-03 22:51

Hej,

Ønskes nu:
   Lasat SII på USB
   Hayes dims på COM(2) via SIO2K
Senere:
   Scanner
   Printer

Efter at have inst. usbbasic og usbcomm, får jeg at vide under boot at
filerne slet ikke findes??!? Og de ER der sgu! (os2\boot\)

OK - så lægger jeg dem i :\ - så kan inst da finde dem, men
installeret bliver de ikke. Er beskeden under boot vigtig, så booter
jeg gerne for at læse den igen.

Hvordan skal SIO2K sættes op til denne setup..??

hygge
--
steen
---

Fra : steen

Dato : 08-12-03 17:57

On Thu, 4 Dec 2003 21:50:50 UTC, "steen" <bondos@_PIST_paradis.dk>
wrote:

Nå - så må jeg jo selv svare:

> [...]
> jeg gerne for at læse den igen.
>
> Hvordan skal SIO2K sættes op til denne setup..??

Jeg har (selvf) fundet et skriv på www:
http://www.os2world.com/os2usb/html/modems.html

Jeg går ud fra dette skal være i config.sys:

BASEDEV=USBD.SYS /REQ:USBUHCD$
BASEDEV=USBHID.SYS
DEVICE=E:\OS2\BOOT\USBCOM.SYS /N:COM3

Men hvad med SIO (jeg skal stadig bruge den til faxmodemmet)

Nogen tips..??
--
steen
---