Hash og potens.
Fra : Johnny Lassen

Dato : 02-12-03 00:36

Hvilke indvirkning har 25 års dagligt hashmisbrug på en mands potens?

Bliver man impotent, eller får mere lyst, eller noget helt andet? Ja, kan
man overhovedet gennemføre?

Fra : karsten jørgensen

Dato : 02-12-03 09:07

"Johnny Lassen" <tommerup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke indvirkning har 25 års dagligt hashmisbrug på en mands potens?
>
> Bliver man impotent, eller får mere lyst, eller noget helt andet? Ja, kan
> man overhovedet gennemføre?

jeg tror det er individuelt. Er vi oppe i dgl forbrug ml. 15-20g(som er det
højeste jeg er stødt på) har man som regel ingen interesse i seksuelle
udfoldelser. Dem som jeg har mødtmedforbrug 1-2 g dgl over 10-15 år, har så
vidt jeg kunne skønne normal seksualdrift(formåen ved jeg så ikke).

Overordnet set har det en nedsættende effekt på libidoet, men ikke direkte
på rejsningsfunktionen.

karsten

Fra : lalahos

Dato : 06-01-04 15:13

"Johnny Lassen" skrev d. 02-12-03 00:36 dette indlæg :
> [...]
kan
> man overhovedet gennemføre?
>
> det er ikke sikkert at det indvirker på din potens. Men det har en
stor indvirkning på din sæd-kvallitet, så hvis du overvejer at få børn
er det nok en god ide at trappe dit forbrug kraftigt ned.

http://www.kandu.dk/