Fra : Bent Nielsen

Dato : 01-12-03 18:26

Subject: Re: Golden code java on Mozzilla???

We will shortly be releasing an updated version of our JVM that includes
a plugin. This will allow the use of Mozilla 1.4 and is a complete
replacement for the plugin from IBM JVM 1.31.

Fra : Lars Lund

Dato : 02-12-03 06:50

Bent Nielsen skrev:

> [...]
> a plugin. This will allow the use of Mozilla 1.4 and is a complete
> replacement for the plugin from IBM JVM 1.31.

Golden Code Java er til fri download i en opdateret udgave, hvis bare
man registerer sig, sådan forstod jeg på dig i en anden sammenhæng.

Det lyder godt alt sammen.

--

\lars

Erstat "ikke" med "ll" i mailadressen før @ ved svar på denne mail.

Replace "ikke" with "ll" in the mailadress before @ replying direct on
this mail.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 02-12-03 18:21

Lars Lund wrote:

> Golden Code Java er til fri download i en opdateret udgave, hvis bare
> man registerer sig, sådan forstod jeg på dig i en anden sammenhæng.
>
> Det lyder godt alt sammen.

Ja det er rigtigt jeg bruger den i et test setup og har derfor haft en
hvis interesse i at se paa den.