Inventor 7 Mirror
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 30-11-03 11:34

Jeg hat tegnet en højreside til et skab med huller ect. Nu skal jeg også
have en venstreside indentisk men spejlet, hvordan ???

Mvh Edwin

Fra : Brian Lænø

Dato : 30-11-03 21:04

"Edwin Elowsson" <edvin@it.kd> skrev i en meddelelse
> Jeg hat tegnet en højreside til et skab med huller ect. Nu skal jeg også
> have en venstreside indentisk men spejlet, hvordan ???
>

> Mvh Edwin

Ved hjælp af derived componet.
Start en ny part, og afslut sketh.
tryk på derived componet, og vælg filen med din højre skabs side.
Vælg hvad du ønsker fra filen, og sæt flueben ved mirror part.

--
Brian

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 01-12-03 08:10

"Brian Lænø" <brian-la-fjern-@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tryk på derived componet, og vælg filen med din højre skabs side.
> Vælg hvad du ønsker fra filen, og sæt flueben ved mirror part.

Mange tak

Edwin