Inventor Browser udprint.............
Fra : Leif

Dato : 25-11-03 21:57

Hi kollegaer

Mangler en mulighed for at udprinte alt
hvad der vises i Browser-vinduerne.

Helst direkte og ikke via skærmdumps.

Er der nogen her, der kan hjælpe?

Mvh, Leif
___,
\o

/ \
.

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 26-11-03 22:02

Hvad er det du nøjagtig skal bruge? er det en assembly struktur eller.....

Patrick

Fra : Leif

Dato : 26-11-03 23:06

Vil gerne have en expanderet assembly struktur med en oversigt over
parterne og de tilhørende constrains.

Faktisk bare som den vises i Browser vinduet.

Er det muligt at vise indbyrdes sammenhænge mellem constrains
vil det naturligvis være meget fornemt!

Vor lokale afd. af DK største forhandler mener ikke, det findes direkte,
måske ligger der en utility et sted "derude", jeg har bare ikke lige haft
tid
til en alvorlig søgning endnu.......

Udsprang af at jeg skulle finde en "Red Doctor" constrain error.

Mvh, Leif,
BONUS Energy

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 03-12-03 21:59

Der er ikke umiddelbart muligt da der ikke er adgang til indholdet i
browseren i R7.

Men til hjælp for at finde en constraint fejl mellem fx to parter tilbyder
Inventor at finde disse for dig, hvis du trykker på "rød kors" Recover
ikonet i top toolbaren.