Brøndby - FC Nordsjælland BILLETTER SÆLGES~
Fra : David Jacobsen

Dato : 24-11-03 17:18

Hej Alle!

2 stk. billetter til Brøndby - FC Nordsjælland på søndag den 30/11-2003

Billetterne er til FAXE TRIBUNEN eller STEFF HOULBERG TRIBUNEN, der er
valgfri pladser både på ØVRE og NEDRE pladser!

Sælges til højest bydende, alle bud på min email, som står her neden under!
Se billetterne på min hjemmeside, linket er også her neden under!

--
Med Venlig Hilsen/Best Regards

David Jacobsen

Web: http://home1.stofanet.dk/brondbyman/

Email: bif4ever@stofanet.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-11-03 19:58

David Jacobsen wrote:

> Hej Alle!
>
> 2 stk. billetter til Brøndby - FC Nordsjælland på søndag den 30/11-2003

Lagde du ikke mærke til at du glemte at skrive marked da du sendte
annoncen.?
I 3 grupper.

Hvis du ikke forstår mit spørgsmål, så kig på www.usenet.dk

På forhånd beklager jeg at have sendt dette indlæg.
Primært til Niels Bauer og ligesindede.

- Og bestemt også til Jan Petersen...!

Mvh. Jørgen

Fra : Kostas

Dato : 24-11-03 21:58

> [...]
>
> Sælges til højest bydende, alle bud på min email, som står her neden
> under! Se billetterne på min hjemmeside, linket er også her neden

Ikke den helt rigtige gruppe for salg...

Derudover ligner det aktionærbilletter til forveksling - og da man højest
må sælge billetter til pålydende værdi - så kan du ikke kræve meget mere
end noget porto for dem

Men held og lykke med salget.

mvh

Kostas

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 24-11-03 23:17

"David Jacobsen" <bif4ever@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
under!
> Se billetterne på min hjemmeside, linket er også her neden under!

Er DBU begyndt at efterligne det italienske forbund?
således at de spiller nogle kampe i England, ligesom de i Italien gør med
super cuppen i Libyen, fordi de så lige ka tjene et par millioner
diktator-kroner...?