ledningerne i vægen
Fra : ismanden

Dato : 21-11-03 00:38

Hej

Jeg vil gener sætte et stik op i et anden rum
findes der en hjemmeside med diagram hvordan tele ledninger skal forbindes?

Der er jo 4 ledninger inde i dåsen 1 rød 1 gul 1 sort 1 hvid vil gerne lave
en dåse med
2 af de små stik lige som den man sætte i pc..... en til telefon og en til
adsl

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-11-03 15:35

http://www.kabling.dk/kabling/kobber/kobapplikationer.htm

> [...]
> en dåse med
> 2 af de små stik lige som den man sætte i pc..... en til telefon og en til

ok, så du vil have en S-bus med 2 stik efter NT box?

hvordan man laver en ISDN-bus kan fx ses på: http://home3.inet.tele.dk/frda/isdn.html

og så en netværkskabling fra adsl modem til pc?

jeg kan da mpske godt komme og hjælpe dig, hvis du bor i hovedstadsområdet.