Analog+Digital (ISDN) håndsæt sammen ?
Fra : Lars Christensen

Dato : 20-11-03 13:51

Kan man sætte flg håndsæt på en ISDN Basen :

1 stk Siemens SX100 (DECT-ISDN) base med håndsæt (1)
1 stk Siemens S1 DECT (Analog) håndsæt med lader (2)
2 stk Audioline 5500+ DECT (Analog) håndsæt med lader (3 & 4)

Så (1) & (2) ringer på tlf nr. A
og (3) på tlf nr B
og (4) på tlf nr C

Kan man sætte Analoge DECT telefoner på en Digital (ISDN) base ?

Man burde vel da DECT håndsæt alle er digitale.

/lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-11-03 17:16

"Lars Christensen" <lars@splitbus.com> skrev i en meddelelse
> Kan man sætte Analoge DECT telefoner på en Digital (ISDN) base ?

Der er ikke noget der hedder analoge DECT telefoner. Du burde kunne koble
dem alle på ISDN basen.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-11-03 17:16

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 22:35

Karsten H. Jensen
> [...]
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

Det digitale islet så at sige, er det ikke kun transmisionen mellem base og
håndstation, medens basens forbindelse til fastnet godt kan være analog?

Karsten H. Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-11-03 22:45

"KHJ" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> skrev i en meddelelse
> Det digitale islet så at sige, er det ikke kun transmisionen mellem base
og
> håndstation, medens basens forbindelse til fastnet godt kan være analog?

DECT har kun noget med forbindelsen mellem base og håndsæt. Hvordan samtalen
kommer ud i verden er DECT uvedkommende.
(nogen der har set en DECT VoIP-base?)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-11-03 15:36

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message news:3fbd35e1$0$30085$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...