Vind billetter til FCKs kampe i Parken mod~
Fra : Niels Bauer

Dato : 14-11-03 17:28

www.altomodds.dk fejrer i disse dage 1 års fødselsdag. Det har været et
forrygende år med mange succesrige oplevelser rundt på de nationale og
internationale sportsarenaer. Det skal fejres. Derfor udlodder Alt Om Odds 8
fodboldbilletter til en samlet værdi af kr. 880,- + gebyrer !!!

Der kan vindes billetter til FCK-AGF kampen søndag den 23. november 2003 i
Parken
- eller til FCK-Viborg kampen fredag den 28. november 2003 i Parken

Det er fuldstændigt gratis at deltage i konkurrencen, og for en god ordens
skyld skal vi nævne, at vi ikke har økonomiske interesser indblandet i denne
konkurrence eller www.altomodds.dk .

Konkurrencen vil være i form af en "Tips 7", og alle kan være med. Så
derfor: Hvorfor lade Zuma komme til dig, når du kan komme ti ham?

Du kan læse mere om konkurrencen og konkurrencereglerne på
http://www.altomodds.dk/konkurrencen.html

--
Hallum & Bauer
#altomodds @ Undernet

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-11-03 20:31

Niels Bauer wrote:

> www.altomodds.dk fejrer i disse dage 1 års fødselsdag. Det har været et
> forrygende år med mange succesrige oplevelser rundt på de nationale og

Det er ikke velset at sende den slags salgs-indlæg.
Heller ikke hvis det er i fodbold gruppen.

Kig her for at finde den relevante gruppe:
http://www.usenet.dk/

dk.opslag må være den rette.

Slet dine indlæg. Både dette og i andre grupper.

Mvh. Jørgen

Fra : Niels Bauer

Dato : 14-11-03 20:31

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.usenet.dk/
>
> dk.opslag må være den rette.
>
> Slet dine indlæg. Både dette og i andre grupper.

Velset eller ej. Det handler om hvorvidt det strider mod usenet
"reglementet" og det gør dt ikke. Det er et enestående tilbud mod at vinde
nogle billetter. Forsat god aften :)

--
Niels

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-11-03 21:02

Niels Bauer wrote:
> "Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

Klip

> Velset eller ej. Det handler om hvorvidt det strider mod usenet
> "reglementet" og det gør dt ikke. Det er et enestående tilbud mod at vinde
> nogle billetter. Forsat god aften :)

Jaså. jeg brugte ordet velset fordi jeg nødigt ville skrive et stærkere
jeg ikke kunne stå inde for.
Fordi vi trods alt er åbne for alle her. Også dig.

Jeg mener at du skulle skynde dig at slette dine indlæg.
Og evt. flytte dem over hvor de hører hjemme.

Så vil du blive respekteret for at kunne indse at du har lavet en fejl.

En kommentar som den seneste er bestemt ikke til din fordel.

At kunne give "et enestående tilbud" er ikke nogen universal løsning på
at kunne få lov at sende alle mulige underlige indlæg. Vel.?

Mvh. Jørgen

Fra : Niels Bauer

Dato : 14-11-03 21:18

> [...]
> http://www.usenet.dk/
>
> dk.opslag må være den rette.
>
> Slet dine indlæg. Både dette og i andre grupper.

Forstår slet ikke, at nogen gider at skrive et indlæg mod nogle andre, der
af et godt hjerte
forærer 8 fodboldbilletter væk, uden at have nogen form for økonomisk
interesse heri, eller til den pågældende hjemmeside, hvor konkurrencen står.
Hvis du selv har tippet med, vil du se, at sitet er helt renset for
reklamer. Ingen økonomiske interesser, tværtimod er der kun udgifter
forbundet med konkurrencen.

Spørgsmålet er, hvad der gavner dig. Er ikke sikker på du får mange stemmer
med dine sure opstød her. Jeg sletter ikke mit indlæg, da den på ingen måde
falder uden for fundatsen. Min sidste kommentar til dig bliver et citat fra
usenet:
"Vær nidkær med hvad du skriver, men storsindet med. hvad du accepterer."

Fortsat god weekend.

--
Niels

Fra : Niels Bauer

Dato : 15-11-03 13:26

"Niels Bauer" <nbauer@get2net.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor: Hvorfor lade Zuma komme til dig, når du kan komme ti ham?
>
> Du kan læse mere om konkurrencen og konkurrencereglerne på

Der har indsneget sig en lille fejl i indlægget. FCK-Viborg er selvfølgelig
28. marts 2004

Vi beklager

--
Hallum og Bauer