ISDN skjul nummer
Fra : Jens Rex

Dato : 14-11-03 02:34

En ven har fået oprettet skjul nummer på sin ISDN linie fra TDC.

Kan man ikke taste noget foran nummeret for at nummeret vises selektivt. Eller
på andre måder gøre et eller andet.

Har selv ISDN + vis nummer, men fidusen går lidt af når stort set hele min
omgangskreds har skjul nummer :(. Min ven har selv prøvet at fuske lidt rundt
med det, men uden held.

--
Der er ingen tal i min e-mail adresse.

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 14-11-03 02:54

"Jens Rex" <jens2000@jensrex2000.net> skrev i en meddelelse
> En ven har fået oprettet skjul nummer på sin ISDN linie fra TDC.
> Kan man ikke taste noget foran nummeret for at nummeret vises selektivt.
Eller
> på andre måder gøre et eller andet.

Medmindre din ven har fået oprettet skjul nummer kat. 1 kan hans ISDN
terminal sættes op til at vise nummeret. Hvordan afhænger af terminalen.
--
venlig hilsen
Kasper Bøggild