Siemens C2 håndsæt - lys i displayet
Fra : Frans Meyer

Dato : 06-11-03 11:14

Hej!

C2 skulle være afløser for 4000 Comfort - men den havde lys i sit display -
og såvidt jeg kan læse af databladet på C2 har den ikke.

Nogen som har en C2 - der kan fortæller om den har lys i displayet`

Hvis ikke - må S1 nærmere være afløseren for 4000 Comfort.

vh

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-11-03 18:08

Hej

"Frans Meyer" <frans@_pc.dk> wrote:

>Nogen som har en C2 - der kan fortæller om den har lys i displayet`

Ved detsværre ikke, altså om den har lys i display

>Hvis ikke - må S1 nærmere være afløseren for 4000 Comfort.

Det lyder mere sandsynligt ud fra dette concept: Comfort er/var Siemens
topmodel, med det hele. - Siemens er igang med en "omlægning" af alle
deres modelbetegnelser, både for trådløse telefoner, og mobiltelefoner.

Idag er det egentlig meget nemt at huske (ihvertfald hvis man også er
lidt bilinterreseret) Siemens benytter nemlig idag nøjagtigt samme
klassificering som Mercedes Benz ! dvs. A-klasse er de mindste og mest
skrabede, og S-klasse er super de luxe. og ind imellem har vi jo både C
og M.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Frans Meyer

Dato : 07-11-03 15:08

Ole Rasmussen" <newsgroup@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse news:jgvkqvskclkm12rg9rhrn8phqi9apsd0ch@130.133.1.4...

> Ved detsværre ikke, altså om den har lys i display

- Jeg har tjekket - det har den ikke!

S1 har - må derfor være den som matcher 4000 comfort bedst.

Næste trin er SL1 - som også har lys i tasterne.

> Det lyder mere sandsynligt ud fra dette concept: Comfort er/var Siemens
> topmodel, med det hele. - Siemens er igang med en "omlægning" af alle
> deres modelbetegnelser, både for trådløse telefoner, og mobiltelefoner.

Aha....

> [...]
> klassificering som Mercedes Benz ! dvs. A-klasse er de mindste og mest
> skrabede, og S-klasse er super de luxe. og ind imellem har vi jo både C

Ok... smart - bare de så ville holde fast i det koncept - også blot skifte tallene....!

vh