X på BeOs Dano
Fra : Svend-Erik Madsen

Dato : 06-11-03 08:38

Hej NG

Jeg kører X på en Dano installation, men hvis jeg i configurationsfilen
vælger at bruge Xbeosnative som Xserver, er der performance
problemer. Men hvis jeg derimod bruger XBEOS kører det hurtigt, men med
dårligere skærmopløsning,

Indtil videre er det kun Gimp som jeg har prøvet, og den kører meget
langsomt med Xbeosnative, som til gengæld er helt pænt, men hurtigt med
Xbeos, men til gengæld ikke særligt pænt.

Har nogen et godt link, eller noget erfaring med ovennævnte.

Svend-Erik Madsen
<-! fjern spam i mailadressen ved svar -->