hvorfor gør de det
Fra : Poul Erik Eriksen

Dato : 02-11-03 10:09

Hej NG
Der er nogle ting, der undrer mig meget. Hvorfor får narko/alko
misbrugere altid særbehandling, på trods af deres ulækre adfærd.
Hvorfor påstår de , at de er troværdige på trods af deres lemfældighed
over for andre mennesker, her tænkes på kriminalitet. Jeg har
gengangne hørt , at de påstår at deres intelligens er langt over
andres, og at de derfor kan gøre hvad de vil. hvorfor påstår de sig
altid fri for ansvar, selv om de skader andre mennesker. Hvorfor
påstår de , at de kan styre deres misbrug, på trods af , at de en halv
time sennere begår nye overgreb. hvorfor er de altid sure på systemet,
,, det er jo altid samfundets skyld. Jeg har set mange
behandlingsmetoder, men der er åbenbart ingen der virker. Hvorfor skal
samfundets ødsle så mange penge på mennesker(dyr), der gentagne gange
begår overgreb. Kunne det ikke tænkes, at de ligeså stille one by ine
skulle jages af dem som betaler deres frihjuleri . Og simpelt hen
KLAPPES ned af andre mennesker. em der stjæler, var det ikke mere
simpelt at klippe fingrerne af med en kyllingesaks, jeg er sikker på
de ikke gør det igen . En effektiv og simpel behandling. der virker
mvh PEE

Fra : Michael Zedeler

Dato : 02-11-03 14:31

Poul Erik Eriksen (slet YA7KO) wrote:

> Der er nogle ting, der undrer mig meget. Hvorfor får narko/alko
> misbrugere altid særbehandling, på trods af deres ulækre adfærd.

Det er behandling, de fleste får. Ikke særbehandling

> Hvorfor påstår de , at de er troværdige på trods af deres lemfældighed
> over for andre mennesker, her tænkes på kriminalitet.

Du taler i tåger.

> [...]
> andres, og at de derfor kan gøre hvad de vil. hvorfor påstår de sig
> altid fri for ansvar, selv om de skader andre mennesker.

Mere tågesnak.

> Hvorfor
> påstår de , at de kan styre deres misbrug, på trods af , at de en halv
> time sennere begår nye overgreb. hvorfor er de altid sure på systemet,
> ,, det er jo altid samfundets skyld.

Misbrugere betragtes som mennersker der har en sygdom, som de skal i
behandling for at komme ud af. Det du beskriver kan man så betegne som
symptomer på deres sygdom.

> Jeg har set mange
> behandlingsmetoder, men der er åbenbart ingen der virker.

Det kunne være fordi at vi ikke har råd til at betale for metoder der
virker.

> Hvorfor skal
> samfundets ødsle så mange penge på mennesker(dyr), der gentagne gange
> begår overgreb.

Har du samme holdning til kriminelle?

> [...]
> simpelt at klippe fingrerne af med en kyllingesaks, jeg er sikker på
> de ikke gør det igen . En effektiv og simpel behandling. der virker

Det som du beskriver er direkte forstyrret. Hvis du virkelig mener det,
vil jeg betragte dig som et meget ubehageligt menneske.

Har du samme holdning til mennesker som er ude i et mere subtilt
misbrug, f. eks. sygeligt overvægtige eller storrygere?

M.

Fra : Jesper G

Dato : 02-11-03 16:09

Fordi de er afhængige.

Fra : Poul Erik Eriksen

Dato : 02-11-03 18:07

Jesper G <grubach@mail.dk> skrev:

>Fordi de er afhængige.

Ok . Grunden til tråden var at angribe problemstillingen fra en
helt anden side af. Ved en provokation (mit indlæg). Når man er så
afhængig... er det så ikke de omgivende faktorer , det være sig
psykiatere læger, socialrådgivere , politikere, borgere , . Var
det ikke bedre at give disse personer et rent faktiskt valg. I
stedet for at give de ovenstående personer , et levebrød at tjene
på narko/alko misbrugere . Det eneste alternativ der . Stik dem
23l Whiskey - der skal indtages på 1 time . Giv dem det valg
udlever 10 gange overdosis , der skal ekspederes med det samme.
Det er sgu da et valg. Når der er nogle , der er så ivrige efter
at begå den ene uhyrligjed efter den anden, så giv dem da det
valg. så er problemet squ da løst. Og samfundet sparer penge og
alle disse hippi beslægtede alternative behandlere tjener ikke en
krone. Grunden til indlægget er , der er mange flere end i tror
der spekulerer som jeg. Men nuvel, der skal vel behandles på
borgernes penge og lemlæstelse tilfølge, da kan da kun siges
dertil . I går jo ind for hård kriminalitet . rockere lyssky
affærer, hvor der tjenes penge på folk , der ikke kan forstå at
tilpasse sig... De har jo fået lov til det af jer

Fra : Jesper G

Dato : 02-11-03 20:03

Det myldrer ud af dig som skidt fra en spædekalv.
Det er ikke sammenhængende og det er svært at finde ud af hvad du vil.
Men måske ved du heller ikke selv.
Måske er du selv i klemme ???
Men under alle omstændigheder er det svært at diskutere på din måde, med
alle dine forskellige vinkler og påstande

vh

jesper

Fra : Tina Boisen.

Dato : 05-11-03 17:54

Det der undrer mig er at nogen er så syge i deres tanker og meninger som PEE

Fra : karsten jørgensen

Dato : 03-12-03 19:11

"Tina Boisen." <kgdk@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det der undrer mig er at nogen er så syge i deres tanker og meninger som
PEE

klippelip

Det er ikke så sært. Det er projektion. Jeg tror han lider.

karsten