Invetor 7 hjælp---fuck.
Fra : Morten E

Dato : 30-10-03 23:21

Jeg har samlet en hel brændeflækker i inventor 7 og har lavet en del huller
og andre ting som går i gennem 2 styks part filer... mit problemer at nu at
jeg har fundet ud at disse huller ikke kommer med i min part filer og det er
noget fuck nu jeg skal lave arbejdes tegninger. Normalt plejer Mechanical
Desktop selv at tegne disse huller med?

Nogen der ved hvad man kan gøre eller skla jeg manuelt indtegne disse huller
?

Hilsen
Den græde færdig knægt.

Fra : Brian Lænø

Dato : 31-10-03 00:22

"Morten E" skrev
> [...]
> Desktop selv at tegne disse huller med?
>
> Nogen der ved hvad man kan gøre eller skla jeg manuelt indtegne disse

Alt hvad du laver af huller, udskæringer eller svejsninger i samlefilen,
slår ikke i gennem (tilbage) på den enkelte part fil.
Det du skulle have gjort, var at aktivere den ene part i samlingen, og lave
huller på den.
Derefter skulle du have aktiveret den anden part, og projecteret hullerne
fra den først part.
Så vil hullerne altid passe sammen, samt du har hullerne med i dine part
filer.

--
Brian