Balloons
Fra : Henny Larsen

Dato : 29-10-03 08:01

Hej

Jeg har et problem vedr. balloons. Jeg har ændret vores balloon properties
til at bruge "custom blocks", hvor jeg har lavet en ballon som er mindre og
som passer bedre til vore tegninger.

Nu har jeg det problem på 2 ud af vore 4 maskiner, at leaderen fortsætter
ind i ballonen, når de åbner nogle eksisterende tegninger, som er blevet
tegnet på de 2 maskiner, hvor der ikke er nogle problemer.

Jeg har undersøgt alle indstillinger og umiddelbart ser der ikke ud til at
der er nogen forskel.

Er der nogen der ved, om der kan være noget andet som kan styre det?

På forhånd tak

Henny

Fra : Leo Jensen

Dato : 29-10-03 19:11

"Henny Larsen" <hl@xxxlandia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er nogen forskel.
>
> Er der nogen der ved, om der kan være noget andet som kan styre det?

Hej

Snakker vi AutoCAD ? Så ved jeg nemlig ikke en pind om det Spøg til
side, det er smart lige at nævne hvilket program spørgsmålet går på.

Leo

Fra : Henny Larsen

Dato : 30-10-03 07:56

Jeg snakker om AutoCad 2000.