Lille golfsæt
Fra : Anders

Dato : 27-10-03 22:43

Hej!
Ja, I må meget undskylde hvis det er den forkerte gruppe, men jeg kunne ikke
finde en bedre.

På et tidspunkt var præmien i Hammerslag sådan et lille golfsæt som man
kunne klappe sammen. Nogen, der ved hvor jeg kan købe sådan et?

--Anders

Fra : Jakob M

Dato : 28-10-03 21:23

Anders wrote:
> [...]
>
> På et tidspunkt var præmien i Hammerslag sådan et lille golfsæt som
> man kunne klappe sammen. Nogen, der ved hvor jeg kan købe sådan et?

Til børn ?.

Mvh
Jakob

Fra : Anders

Dato : 29-10-03 21:11

> Til børn ?.
>
> Mvh
> Jakob

Jeg tror ikke det var til børn. Nu var det jo voksne mennesker der vandt
det.

--anders

Fra : Jakob M

Dato : 30-10-03 12:06

> Jeg tror ikke det var til børn. Nu var det jo voksne mennesker der
> vandt det.

Hvad er det så lige der var smart ved det, i forhold til almindelige
golfkøller ?.

Mvh
Jakob