Et stort seriøst spørgsmål
Fra : Torben Birk Christen~

Dato : 25-10-03 21:47

Hej

Jeg har altid undret mig over hvordan følgende senarie måtte udfalde:

Hvordan får en blind kontakt med en døv?. Og det er vel og mærke uden hjælp.

På forhånd tak

Torben Birk

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 11:35

Torben Birk Christensen wrote:
> [...]
>
> Jeg har altid undret mig over hvordan følgende senarie måtte udfalde:
>
> Hvordan får en blind kontakt med en døv?. Og det er vel og mærke uden

Blinde kan skrive og tale, døve kan læse og mundaflæse, de fleste døve kan
tale, og derved svare den blinde.

Hvordan en blind får kontakt med en døv? Rører ved den døve.

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Torben Madsen

Dato : 30-03-04 11:03

Og i samme skuffe.

Hvordan får man en døvstum til at holde kæft?

Gi' ham luffer på.

mvh
torben madsen

"Torben Birk Christensen" <tbirk@post6.tele.dk.removeMe> skrev i en