Kan man bruge begge linier fra en gigaset ~
Fra : René Hansen

Dato : 23-10-03 22:14

Hej alle

Jeg har idag købt mig et Gigaset 4010 classic med ekstra håndsæt til. Jeg
har ISDN herhjemme og ville derfor hører jer om det er muligt at bruge hvert
sit håndsæt på hver sin ISDN linie ?
Jeg er ikke noget teknisk vidunder som det sikkert fremstår men min først
tanke er det ikke kan lade sig gøre da begge telefoner kører over samme
base.
Jeg tog chancen og spurgte alligevel det kunne jo være jeg tager fejl

Mvh René

Fra : Michael Jensen

Dato : 23-10-03 22:57

"René Hansen" <lukather@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er ikke noget teknisk vidunder som det sikkert fremstår men min først
> tanke er det ikke kan lade sig gøre da begge telefoner kører over samme

Hej René

Hvis du har 2 baser således at du kan tilslutte dem til hver deres NT-port
kan det godt lade sig gøre. Det kan også godt lade sig gøre hvis du har en
ISDN base til din Gigaset 4010 classic.

VH

Michael Jensen

Fra : René Hansen

Dato : 24-10-03 20:13

Hej Michael

Hvad er en ISDN base. Jeg har et Lasat modem som min tidligere trådløse sad
på. Hvad koster en ISDN base

Jeg ville meget gerne vide mere om det

mvh René

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-10-03 20:21

> Hvad er en ISDN base.

En trådløs base der forbindes til ISDN istedet for en analog linje (som du
gør, idet Lasat'en laver en analog linje)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-10-03 21:47

"René Hansen" <lukather@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hej Michael
>
> Hvad er en ISDN base. Jeg har et Lasat modem som min tidligere trådløse
sad
> på. Hvad koster en ISDN base

En ISDN base til DECt telefoner.. gør brug af ISDN funktionerne. og digitalt
hele vejen igennem til håndsettet....

Fx en sådan her:

http://www.shop4all.dk/Productlists/xmlproductdetails.aspx?TemplateID=101&ProductID=17629

Der kan evt. analoge telefoner også tilsluttes. således at der evt. kan
stilles igennem til alle linierne, og så kan hvert håndsæt også få sit eget
ISDN nummer..

> Jeg ville meget gerne vide mere om det

Klart