Badminton
Fra : Lotte

Dato : 23-10-03 12:58

Hej.

Jeg søger andre som spiller badminton på motions plan+

Med + mener jeg, at nivauet skal være større end motion. Ikke det at jeg er
en stjerne

Jeg kommer fra Hvidovre, så det skal selvfølgelig være på Sjælland.

Hilsen Lotte

Fra : Sune Roed Andersen

Dato : 28-10-03 11:27

Hej Lotte
Jeg vil anbefale dig at gå ind på www.sportspladsen.dk som er et forum for
folk der søger modstandere/træningsmakker mm. Der findes mange forskellige
sportsgrene og også ranglister.

God fornøjelse

Sune

Fra : Lotte

Dato : 28-10-03 13:23

Hej Sune.

Tak for det - jeg prøver at kigge på linket.

Hilsen Lotte