Arbejdsprøvning
Fra : slet OYI6X

Dato : 23-10-03 01:16

Hej, det er min første gang her. Jeg er en 46 årig mand, har været
alvorligt syg i to et halvt år med en scleroseagtig sygdom. Går med
stok eller krykker halvdelen af tiden, spasticitets problemer,
alvorlige hukommelses problemer og stærke kroniske smerter, det hele
bliver langsomt værre. MR scanning og lumb. punkt. neg. derfor har
Riget stemplet mig som muligvis hysterisk. Egen læge tror at de har
fucked up. Scleroseforeningen har fortalt mig at de har flere
medlemmer som fik samme fejldiag. men fik pos. MR efter nogle år.
Spilte 14000 kr på alt mulig alternitiv. Er på morfin, metatdon,
muskelafslappende tabletter, anti depressive med., cannabis, hjerte
med. o.s.v. Brugte ikke engang panodil 3 år siden. Har lige fået brev
fra Sundby Syd, de forlænger mine dagpenge hvis jeg går til
arbejdsprøvning hos Plan + Handling, Møntergade4, Kbh. K. Er der nogen
som har prøvet dette? Egen læge siger at jeg kan bare møde op og falde
om indtil de forstår problemet. Hvis du har det mindste at bidrage med
til dette, svar endeligt. Jeg føler mig ret alene med det hele for
tiden.
Hilsen
Allan

Fra : allan@sundbynet.dk

Dato : 23-10-03 01:23

Forresten, er der andre nyhedsgrupper eller andre steder på nettet
hvor jeg måske skulle prøve at poste dette indlæg?

Allan

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-10-03 06:19

slet OYI6X skrev:

>Hej, det er min første gang her.

Jamen så velkommen da.

>Riget stemplet mig som muligvis hysterisk.

Jeg ved jo ikke, om de har ret, men jeg er ikke benovet over disse
'eksperters' dom.

>Egen læge tror at de har
>fucked up.

Han burde jo kende dig bedst.

>Scleroseforeningen har fortalt mig at de har flere
>medlemmer som fik samme fejldiag. men fik pos. MR efter nogle år.

Hvorfor mon jeg ikke er forundret?

>arbejdsprøvning hos Plan + Handling, Møntergade4, Kbh. K. Er der nogen
>som har prøvet dette?

Jeg har ikke prøvet det, men kender andre, der skal 'arbejdsprøves'.
Det er vist blevet moderne nu om dage at sende alt og alle til
arbejdsprøvning, hvis de ikke har arbejde eller kan klare et arbejde.

>Egen læge siger at jeg kan bare møde op og falde
>om indtil de forstår problemet.

Det er vel det, arbejdsprøvning består af. Finde ud af, hvad du kan
holde til, så han har jo nok noget ret der.

>Hvis du har det mindste at bidrage med
>til dette, svar endeligt.

Det var jo ikke det store, men måske kommer der klogere hoveder på
banen i løbet af dagen enner aftenen.

>Jeg føler mig ret alene med det hele for
>tiden.

Jeg kan godt garantere dig, at du ikke er alene. Der er dælme mange i
lignende situationer.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-10-03 07:04

Kaj Svenningsen skrev:

>banen i løbet af dagen enner aftenen.

Mon jeg skulle aftale noget med en tanepælago?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : allan@sundbynet.dk

Dato : 23-10-03 15:35

Kaj Svenningsen <news@kajsvenningsen.dk> skrev:

>Mon jeg skulle aftale noget med en tanepælago?
Hi Kaj
Tak for dit svar. Det fik mig mig til at grine ihvertfald. Jeg vil
kigge nærmere på dit web site og dine links når jeg har lidt
overskud. Forstod ikke din tilføjelse. Hvad er en tanepælego?
Hilsen'Allan

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-10-03 18:20

allan@sundbynet.dk skrev:

>overskud. Forstod ikke din tilføjelse. Hvad er en tanepælego?

Så'n en der lærer folk at tane pænt du ved. Det skal sikkert staves
'talepædagog'.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Hans

Dato : 23-10-03 18:06

"slet OYI6X" <allan@OYI6Xsundbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om indtil de forstår problemet. Hvis du har det mindste at bidrage med
> til dette, svar endeligt. Jeg føler mig ret alene med det hele for

Det er ikke det værste sted du er blevet henvist. Det er et privat firma, og
mig bekendt bliver man anstændigt behandlet, i modsætning til mange af de
arbejdsprøvninger som foregår i kommunalt regi. Prøv det, og som du selv
skiver, det værste som kan ske er at du "ryger på gulvet".

/ Hans