Alternativt lusemiddel
Fra : Carsten Stage

Dato : 19-10-03 11:19

Hejsa!

Så er det igen lusesæson - men denne gang der de små sataner ikke til at
blive kvit. Jeg formoder at der er tale om en stamme der har udviklet
resistens imod de kendte lusemidler. Derfor, findes der alternative kure der
kan hjælpe effektivt og hvor købes de? Hvad med Christiania?

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : frodo

Dato : 19-10-03 12:08

Hej

Tee Tree shampoo virker i mange tilfælde, men selv der har jeg hørt om
lus som er lige glade. Det mest effektive er iflg min erfaring at kæmme,
kæmme og atter kæmme.
med bug buster kam sæt. Vi har 4 piger som vi prøvede alt med, og det hjalp
ikke, men efter 1
måndes effektiv kæmning, var de væk, og så fulgte vi op en gang om ugen, men
der har ikke været
noget siden. Jeg kan dog ikke anbefale "støvsuger kammen" hvis der er
langhåret famillie medlemmer

/Frodo

Fra : Carsten Stage

Dato : 19-10-03 13:27

frodo wrote:

> Tee Tree shampoo virker i mange tilfælde, men selv der har jeg hørt om
> lus som er lige glade.

Den førsøges også lige nu - kender ikke rigtigt resultatet endnu.

> Det mest effektive er iflg min erfaring at
> kæmme, kæmme og atter kæmme.
> med bug buster kam sæt.

Er ligeledes på den og håber det bedste. Vil dog være glad for en effektiv
"kemisk" løsning da tøserne bestemt ikke bryder sig om kæmningen - men den
kender du...

Fra : frodo

Dato : 19-10-03 22:21

Jeg kender til endnu en metode, som har virket for knægten og jeg i 7 år.
Sæt hårtrimmeren på 3 - 6 mm, og hold frisuren kort.
Men et godt bud vil være at du vil have lige så lidt held med at få det
gennemført, hos tøserne, som jeg har haft

Fra : Carsten Stage

Dato : 20-10-03 01:39

frodo wrote:

> [...]
> Men et godt bud vil være at du vil have lige så lidt held med at få
> det gennemført, hos tøserne, som jeg har haft

)

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 20-10-03 13:41

"frodo" <frodo@trust-fjerndette-me.dk> wrote in message
> [...]
> Men et godt bud vil være at du vil have lige så lidt held med at få det
> gennemført, hos tøserne, som jeg har haft

Har selv fornylig gennemført et kompromis. Nu er min datters hår kun ca. 10
cm langt - en halvering. Og lusene er væk....

-Michael.

Fra : Doris

Dato : 22-10-03 10:00

Gør håret vådt, smør det ind i balsam og red med lusekam, derefter hver dag
en uges tid, redes igennem med lusekam, til der ikke er flere lus.

Fra : Jesper Larsen

Dato : 30-10-03 14:44

Hej Carsten.
Et godt alternativ til lusemidler er Aloe Vera et ganske ugiftig
naturprodukt. Jeg ved ikke hvor du bor, men der findes mange Aloe Vera
sælger her i landet.
Hvis du går ind på www.flp.dk og klikker videre til der kommer et lille
landkort, vil du sikkert finde en som sælger Aloe Vera. i nærheden af hvor
du bor. Ellers kan du kontakte mig da jeg også er en af de utallige sælger.
Kirsten stenholms@mail.tele.dk med venlig hilsen Kirsten

Fra : arc@na

Dato : 30-10-03 21:51

"Jesper Larsen" <stenholms@mail.tele.dk> wrote in

> Et godt alternativ til lusemidler er Aloe Vera et ganske ugiftig
> naturprodukt. Jeg ved ikke hvor du bor, men der findes mange Aloe Vera

Aloe vera kan ikke fjerne lus! Hvad i alverden har du gang i?

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 31-10-03 03:20

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in news:3fa1799b$0$30071
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "Jesper Larsen" <stenholms@mail.tele.dk> wrote in
> Aloe vera kan ikke fjerne lus! Hvad i alverden har du gang i?

OK, det har jeg fundet ud af nu: Du spammer en masse grupper med dit Aloe
Vera-salgsstunt. Hold venligst op med det.

XFUT dk.admin.netikette

arc@na

Fra : Iben Park Hybel

Dato : 17-12-03 01:04

"Jesper Larsen" <stenholms@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> landkort, vil du sikkert finde en som sælger Aloe Vera. i nærheden af hvor
> du bor. Ellers kan du kontakte mig da jeg også er en af de utallige

Av, der røg kæden vist af,,,, jeg ved ikke hvilken virksomhed du arbejder
for men du bør nok bede om lidt mere produktinformation før du går igang med
næste salgstale. Ovenstående indlæg kan næppe være i virksomhedens
interesse.