Anja Tudefjæs
Fra : Philip

Dato : 17-10-03 15:24

Hej
Er det bare mig eller skal Anja Andersen altid finder en eller anden
at skyde skylden på når hun får det røde kort får at "sætte en finger"
til hoved og sige at dommeren er "syg i hoved", hvis ikke det skulle
giv rødt til en træner hvad skal så....?

Fra : Claus Hansen

Dato : 20-10-03 08:25

in article dc14bc00.0310170624.2cf6a7c7@posting.google.com, Philip at
philip@psv.dk wrote on 17/10/03 14:24:

> [...]
> til hoved og sige at dommeren er "syg i hoved", hvis ikke det skulle
> giv rødt til en træner hvad skal så....?

Stort set altid - er bestemt ikke den der altid påtager sig ansvaret. Og jeg
mener faktisk, at 3 spilledages karantæne er alt for lidt. En træner bør gå
foran sine spillere med et godt eksempel.

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-03 16:29

"Philip" <philip@psv.dk> wrote in message
> [...]
> til hoved og sige at dommeren er "syg i hoved", hvis ikke det skulle
> giv rødt til en træner hvad skal så....?

Selvfølgelig skal man bide fornærmelser i sig og ignorere dem.
Når politi straffer for, at christianitter giver dem fingeren, sætter de sig
på forbryderes og taberes niveau.

"Man bliver større af det man bider i sig" står der i Biblen.

Fra : JENS SØNDERGAARD SAN~

Dato : 15-12-03 21:31

Jamen så fortæl Anja det!

FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-03 00:58

> Jamen så fortæl Anja det!

En feteret stjerne og stor personlighed, der har udvist folkekær kreativitet
og som rager langt over andre sportsfolk - gider hun høre rosende
dybsindigheder fra usportslige heteroer eller Nietzsche?

"Små afvigende handlinger er nødvendige!" Nietzsche

Fra : vly

Dato : 06-01-04 10:45

On Tue, 16 Dec 2003 00:57:57 +0100, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

>"Små afvigende handlinger er nødvendige!" Nietzsche

Gade vide hvorfra du har det. Nietzche var ikke smålig, han gik efter
store afvigende handlinger
Men når du citerer ham MÅ det jo stå i et af hans skrifter
Iøvrigt var han alt andet end sportsmand i den betydning som har
interesse her.

Vh Villy

Fra : Rene

Dato : 05-02-04 07:55