Indsætte logofil (jpg-format) i Autocad
Fra : Svend

Dato : 09-10-03 08:43

Hej!

Vi har et lille problem med at indsætte en logofil i en Autocad-tegning.
(Autocad version 2002)

Vi har et logo som er gennemsigtigt (uden baggrund). Problemet er så, at når
vi indsætter dette logo i tegningen bliver der altid en hvid baggrund med
ramme omkring logoet.

Med venlig hilsen

Svend E. Justesen

OBS:
Gerne direkte svar til: sj@edb.dk

Fra : P.C.

Dato : 09-10-03 09:30

Hi

"Svend" <sej@thymors.dk> skrev i en meddelelse news:bm33i9$g15$1@sunsite.dk...
> [...]
> vi indsætter dette logo i tegningen bliver der altid en hvid baggrund med

Prøv at taste "Imageframe" og "off".

P.C.
http://www.designcommunity.com/scrapbook/2819.html

Fra : Svend

Dato : 09-10-03 11:17

> Prøv at taste "Imageframe" og "off".
>
> P.C.
> http://www.designcommunity.com/scrapbook/2819.html

Hej P.C.

Mange tak for hjælpen. Det var lige netop det hint, som vi manglede!!!!!

Nyhedsgrupper er nu en fantastisk ting, når der er venlige mennesker i den
anden ende.

Med venlig hilsen

Svend

Fra : P.C.

Dato : 15-10-03 13:21

Hi
Sorry the delay

"Svend" <sj@edb.dk> skrev i en meddelelse news:bm3cjf$k9u$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Nyhedsgrupper er nu en fantastisk ting, når der er venlige mennesker i den

Du har helt ret, nu startede jeg med AutoCAD ver.2.6 og en 8088 på 4.6 mhz.
så jeg har fuldt med i hvad andre har problemer med , og jeg har lagt mærke til,
at der er en bestemt ting som de fleste har kunnet profitere af at kende til
såsnart det handler om AutoCAD, nemlig system variablerne, --- det er næsten
lige så vigtigt som at kende funktionerne og en masse af de spørgsmål man ser på
listerne, har at gøre med at kende de sys.var's der er og vide hvordan man
sætter dem rigtigt.