crosser
Fra : Lene

Dato : 08-10-03 18:57

Hej !
Min kommune har lånt mig en mini-crosser af Mærket Karma .Jeg står for at
skulle flytte permanent postadresse til anden kommune/amt.
Kan jeg bare tage crosseren med mig ? PTU`s socialrådgiver siger ja : " jeg
må tage den med mig over alt i landet, også selv om jeg flytter kommune"
Jeg er nu alligevel lidt skeptisk, og vil gerne høre jeres erfaringer.
I øvrigt hvilke hjælpemidler skal afleveres, og genanskaffes i ny
bopælskommune? er der et sted, jeg kan finde oplysninger om dette, evt. den
nye servicelov??? NB. min §6 bil ved jeg er ok at beholde.
på forhånd tak Lene.

Fra : Annette Skovbon

Dato : 09-10-03 06:50

Du må medbringe alle dine hjælpemidler. Da jeg flyttede for et par år
siden medbragte jeg alt, badestol, minicrosser mv. Den dag du afgår ved
døden skal de dog returneres til den oprindelige kommune - men det bliver
heldigvis ikke dit problem
Vh. Annette

Fra : Lene

Dato : 09-10-03 16:23

tusind tak for dit svar Anette, herligt at ikke alt er så firkankantet!
mvh. Lene.