Indtaste nummer
Fra : J Jensen

Dato : 08-10-03 07:53

Når jeg vil indtaste et nummer til på en Ab port så jeg har 2 numre på denne
port,
hvilket nummer skal jeg vælge . Hvis jeg tager et tilfældigt nummer kan der
jo være en anden abbonent der i forvejen har dette nummer ??
Jeg har en TDC N Tab box.
Er der en der kan give mig en forklaring på det.

Fra : anders majland

Dato : 08-10-03 11:13

> [...]
> Jeg har en TDC N Tab box.
> Er der en der kan give mig en forklaring på det.

Ring til TDC og bed om et nummer til ... det er gratis

Derefter taster du det ind på din NTab

/A

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-03 16:33

"anders majland" <andersDOTmajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Ring til TDC og bed om et nummer til ... det er gratis
>
> Derefter taster du det ind på din NTab
>
> /A

Det kaldes vist et MSN nr., hvor du kan have op til 5, men der er stadig kun
2, der kan have forbindelse samtidigt.

MVH
KHJ

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-10-03 17:06

In article <3f842e34$0$27362$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Karsten
Jensen" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> says...
> Det kaldes vist et MSN nr., hvor du kan have op til 5, men der er stadig kun

8 MSN på samme installation...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Janhall

Dato : 08-10-03 21:02

anders majland wrote:

> Ring til TDC og bed om et nummer til ... det er gratis
>
> Derefter taster du det ind på din NTab
>
> /A

Har ni gratis MSN i Danmark !? Jag tror att ett svenskt MSN kostar SEK 25 per
månad. Kommer extranumret med i telefonkatalogen?

Kan man ge barnen var sitt nummer, som de tar med när de flyttar hemifrån?
(Jag inser att det blir ett nytt abonnemang)

/speja

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-10-03 23:07

"Peter Janhall" <speja@telia.com> skrev i en meddelelse
> Har ni gratis MSN i Danmark !?

1 stk (dvs 2 numre i alt) er gratis

> Kommer extranumret med i telefonkatalogen?

Ja

> Kan man ge barnen var sitt nummer, som de tar med när de flyttar hemifrån?

Det skulle der ikke umiddelbart være noget i vejen med