Team OS/2, Danmark
Fra : Elmo Jensen

Dato : 01-10-03 23:53

Hej i gruppen.

Jeg har nu fået den officielle Team OS/2 site op at køre igen, og er ved
at redigere diverse sider og henvisninger, men det er lidt problematisk
at få fat i mange af de tidligere personer på posterne, så som software
managers, kontaktpersoner osv.

Derfor en lille bøn.....

Hvis der er nogen herinde, aktive såvel som passive (læsere), som har
disse poster og måske stadig ønsker at have dem, eller havde dem sidst
og stadig ønsker at have dem, eller måske ønsker at få dem hvis nogen
melder fra, eller vil melde at de ikke længere ønsker at have dem, så
uanset hvad - vær venlig at kontakte mig, så vi kan få listerne med
kontaktpersoner og andre email adresser opdateret til det rigtige.

På nuværende tidspunkt er alle email adresser fra før i tiden blevet
oprette på min mailserver under domænet teamos2.dk, og dem der er
interesseret i at hente posten direkte som før i tiden, kan selvfølgelig
komme til det.

Jeg er også interesseret i at få så meget nyhedsstof om os/2 og
ecomstation som overhovedet muligt, så sitet igen kan komme til ære og
værdighed, som nyhedsformidler omkring os/2.

Desuden har jeg sendt en email ud til alle de personer som står på Team
OS/2 medlemslisten, men da mange - rigtig mange!! - adresser desværre
var forældede, er jeg alvorligt bange for at ikke ret mange har modtaget
denne email. Der er kun 16 der har meldt retur ud af ca. 120 emails som
ikke meldte fejl fra server etc. Der var der udsendt ca. det dobbelte
antal emails men ca. halvdelen kom retur med server/adresse fejl.

Derfor.....

Hvis du stadig ønsker at være med på Team OS/2 medlemslisten og måske
være med til at hjælpe nybegyndere med spørgsmål - via email el.lign. -
så beder jeg jer om at gå ind på http://www.teamos2.dk/tilmeld.htm/ og
udfylde spørgeskemaet - også selv om du mener du står på listen i
forvejen - for kun på den måde kan vi få ryddet op og få helt friske
email adresser på listen. Til jer som _har_ sendt svar på min email -
tak skal I have!

Jeg håber vi alle kan få Team OS/2 sitet op at køre igen ved fælles
hjælp, for jeg synes det er synd at vi ikke udnytter en oplagt mulighed
for at promovere vores alle sammens OS

Det var alt for nu.

De venligste hilsener,
Elmo Jensen,
Webmaster på teamos2.dk.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-10-03 20:21

On Wed, 01 Oct 2003 23:53:21 +0100, Elmo Jensen wrote:

> [...]
>at redigere diverse sider og henvisninger, men det er lidt problematisk
>at få fat i mange af de tidligere personer på posterne, så som software

Well done

> [...]
>uanset hvad - vær venlig at kontakte mig, så vi kan få listerne med
>kontaktpersoner og andre email adresser opdateret til det rigtige.

Hmmm, det med at tildele nye folk poster - kan vel reelt først ske når de
ledige poster er blevet afsløret på forsiden af ekstrabladet.....

<snip>

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Cognitive Dissonance: it's not just for crackpots anymore!

Fra : Elmo Jensen

Dato : 02-10-03 22:17

Peter Jespersen wrote:

> Hmmm, det med at tildele nye folk poster - kan vel reelt først ske når de
> ledige poster er blevet afsløret på forsiden af ekstrabladet.....

Det skulle også forstås således, at hvis nogle var interesserede, så
ville jeg påføre dem på en liste, og når så nogen valgte at stoppe
el.lign., så kunne medlemmerne for den region hvor en plads var blevet
ledig - hvis det f.eks. var Software Manager - stemme om hvilken person
i regionen der så skulle have posten. Hvis der ikke var nogen
interesserede i regionen, kunne man stemme i alle regionerne.

Under alle omstændigheder vil alle medlemmer få en email med info om
disse ting, når og hvis det er aktuelt.

Med venlig hilsen,
Elmo Jensen.
--