Hvad gør man ved en punkteret basketball?
Fra : Mads Møllegaard

Dato : 30-09-03 08:42

Hejsa,

Jeg er lige været ufatteligt uheldig - jeg er netop hjemvendt fra en ferie i
Portugal (bestemt ikke uheldig der) med en spritny basketball fra Nike, det
er en All Surfaces Ball 1000, og jeg skulle så ud og spille med den nye
bold..... TO driblinger... og så sad der en tegnestift i den... det må man
kunne fixe på en eller anden måde. Jeg har prøvet med silikone, men det vil
ikke rigtig fæstne på den overflade..

Så alle forslag modtages med kyshånd!

På forhånd tak!

Mads
www.startout.dk

Fra : jensen

Dato : 30-09-03 11:51

smid den ud! Du kan ikke reperere den.det holder ikke og reklamation, tjah,
du siger jo selv, at en tegnestift var synderen så?????

Jeg håber dog at du finder en udvej til rep. så vil jeg gerne høre nærmere
for jeg kender én der har samme problem! jeg har sagt til ham, at han da nok
bare hellere måsmide "lortet" ud!

GT

"Mads Møllegaard" <mads@I_HATE_SPAM_MAILSmollegaard.net> skrev i en
meddelelse news:3f7933ba$0$97252$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 30-09-03 12:23

Jeg har tænkt på gummi-lim i en kanyle, så jeg kan sprøjte limen ind i
hullet, så det også sætter sig på indersiden... det er måske lidt langt
ude - men der er jo intet at tabe, da bolder ikke er noget værd som den er
nu!

Fik da i det mindste 2 driblinger ud af den!