Anbefaling af trådløs ISDN telefon
Fra : Michael Jensen

Dato : 25-09-03 14:59

Hej!

Jeg har netop fået ISDN og vil i den forbindelse meget gerne have mit en
ISDN telefon. For at opnå størst fleksibilitet har jeg bestemt mig for at
den skal være trådløs.

Hvilket trådløs ISDN telefon kan i anbefale mig? Den skal understøtte de
mest basale ISDN funktioner/tjenester. Jeg har selv kigget på Beocom 6000
ISDN og Ascom Eurit 133.

Michael Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 16:03

"Michael Jensen" <mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mest basale ISDN funktioner/tjenester. Jeg har selv kigget på Beocom 6000

Har kørt problemløst med Eurit 133 i fere år. Kender kkke B&O. Den koster jo
mange penge.

MVH
KHJ

Fra : anders majland

Dato : 25-09-03 16:44

> Har kørt problemløst med Eurit 133 i fere år. Kender kkke B&O. Den
koster jo
> mange penge.

Samme her - Eurit 133 er desuden udgået af produktion og nogle
telebutikker sælger dem for 1200kr. De kan desuden erhverves på ebay
(fra tyskland) for omkring 50-60 euro. Den tyske model har dog ikke
dansk sprog (men bla. engelsk og norsk). Der kan måske også blive
problemer med basen og tdc - Det ved jeg snart når jeg har modtaget den
jeg har købt derfra. Jeg købte den bare for at få et ekstra håndsæt og
basen er bare "bonus" ...

Men ellers laver siemens mange rigtigt lækre - Specielt kan jeg godt
lide muligheden for at få en base der ikke samtidigt er ladestation. Så
kan den placeres for at få bedst mulig dækning...

/A

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-09-03 16:17

Hej

"Michael Jensen" <mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

>Hvilket trådløs ISDN telefon kan i anbefale mig? Den skal understøtte de
>mest basale ISDN funktioner/tjenester. Jeg har selv kigget på Beocom 6000
>ISDN og Ascom Eurit 133.

Begge er uden tvivl gode valg, men du burde nok også kigge på Siemens.

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DK_da_0_page%253Ahome,FF.html

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-09-03 17:58

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@melby-online.dk> skrev i en meddelelse
> Begge er uden tvivl gode valg, men du burde nok også kigge på Siemens.

Jeg har nu kigget på deres hjemmeside, men kan ikke rigtigt gennemskue
hvilke modeller der kan bruges til ISDN. Kan du nævne nogle modeller?

VH

Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-03 21:24

"Michael Jensen" <mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message news:3f731e7a$0$32538$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Ole Rasmussen" <newsfeeds@melby-online.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Jeg har nu kigget på deres hjemmeside, men kan ikke rigtigt gennemskue
> hvilke modeller der kan bruges til ISDN. Kan du nævne nogle modeller?

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,1046,DK_da_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET4170%252Fdanda%252F,00.html

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,1046,DK_da_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET4130ISDN%252Fdesc,00.html

Det er så baserne.. Så skal der købes håndset dertil

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-09-03 21:34

> [...]
>
> Det er så baserne.. Så skal der købes håndset dertil

Jeg kan desværre ikke få dine links til at virke, men har på egen hånd
fundet frem til ISDN baserne. Vil håndsættene fra Siemens kunne understøtte
forskellige ISDN tjenester?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-09-03 07:09

"Michael Jensen" <mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vil håndsættene fra Siemens kunne understøtte
> forskellige ISDN tjenester?

Mine (2000C) understøtter ihvertfald en hel del, men du må være mere
specifik hvis du vil have et konkret svar

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-03 17:25

In dk.teknik.telefoni.isdn, Michael Jensen <mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk>
says...
> mest basale ISDN funktioner/tjenester. Jeg har selv kigget på Beocom 6000
> ISDN og Ascom Eurit 133.

Jeg kender kun til B&O's stationære ISDN-løsning og den er god, rigtigt
god, endda. Og så deler den menu/knapper med Beocom 6000.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen