Turrettes syndrom?
Fra : Kong Kent

Dato : 23-09-03 21:33

Aner ikke om det er rigtig stavet, men jeg leder efter steder på nettet hvor
min kæreste kan læse op omkring dette syndrom, da hun måske i en nær fremtid
skal arbejde med mennesker der har denne lidelse.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Kong Kent

Dato : 23-09-03 21:34

> [...]
fremtid
> skal arbejde med mennesker der har denne lidelse.

Fik ikke lige nævnt, at det helst skal være dansk læsning. Beklager.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 21:51

Kong Kent wrote:

> Fik ikke lige nævnt, at det helst skal være dansk læsning. Beklager.

Dansk Tourette Forening: http://www.tourette.dk/

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 24-09-03 04:47

> Dansk Tourette Forening: http://www.tourette.dk/

ahhh... det hjælper jo at stave det rigtigt!

Så kan jeg sq bedre forstå, at Google ikke rigtig gav nogle seriøse
søgeresultater.

Mange tak for hjælpen!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-03 11:51

Kong Kent wrote:

> ahhh... det hjælper jo at stave det rigtigt!
>
> Så kan jeg sq bedre forstå, at Google ikke rigtig gav nogle seriøse
> søgeresultater.
>
> Mange tak for hjælpen!

Det var så lidt

Tina