Genbevilling
Fra : Towli

Dato : 23-09-03 18:32

Hej alle

Jeg har søgt genbevilling af min handicapbil fra '96 og det ser ud til at
der endelig sker noget i sagen (jeg ansøgte i August sidste år).
Sidste (dvs. første)gang skulle jeg "til samtale" hos en sagsbehandler i
Kbh's kommune. Kan jeg forvente at blive indkaldt til en sådan "sidde med
hatten i hånden" samtale igen, eller kører lpmmunen den blot på den
helbredsmæssige (uforandrede) lægelige udtalelse?

Venligst
/Jan

I think perhaps you do not understand. People's whole lives DO pass in front
of their eyes before they die. The process is called "living." Would you
like a prawn? ~Death, The Last Continent by Terry Pratchett