Drømme
Fra : Hanne Holm Sørensen

Dato : 22-09-03 17:48

Når man stopper med at ryge hash så kommer drømmene tilbage i mit tilfælde
med voldsom styrke. Er der nogen der har erfaring for hvor længe det står på
og om det efterhånden stilner af til det "almindelige". Jeg har røget i
mange år men har ingen problemer med at holde, det er bare lige det med
drømmene.
SN

Fra : Perlsø

Dato : 08-10-03 18:43

Hanne Holm Sørensen wrote:
> [...]
> og om det efterhånden stilner af til det "almindelige". Jeg har røget i
> mange år men har ingen problemer med at holde, det er bare lige det med

Hej HHS,

hvardan vil du beskrive dine drømme ? VOldsomme/direkte ubehagelige
/mareridt, eller "blot" nogle du lægger specielt mærke til ?

Man plejer at sige at der sker skift i drømme 3 md. efter et psukisk
eller fysiologisk skift... og da psykoaktive stoffer i højeste grad må
siges at på virke på både krop og psyke, kan du jo venter i 3 md og se
om der sker nogle ændringer...

vh Peter

Fra : Nicolai Petersen'

Dato : 15-10-03 20:09

Hej Hanne, hash er et bevidstheds udvidende stof, så man kan sige du kan
risikerer at det er noget der er blevet permanent i værste fald, men jeg vil
foreslå dig at du ser hvordan det udvikler sig og bliver det bare mere og
mere ubehageligt både når du sover og er vågen hvis det skulle ske så prøv
at tale med din læge. Det siges også at det tager lige så lang tid at komme
over som den tid du har brugt på det, men tror nu mere det er en skrøne.

Fra : dennis garn

Dato : 22-10-03 15:47

Hanne Holm Sørensen <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev:
> [...]

har selv ryget i 5år og stoppede for ca 4mdd siden, det skal nok
stilne af med tiden!!!

Fra : tot

Dato : 18-01-04 03:23

"dennis garn" <smartefyr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> har selv ryget i 5år og stoppede for ca 4mdd siden, det skal nok
> stilne af med tiden!!!

hej, har røget hash i rigtig mange år stort set dagligt, dog med enkelte
pauser, hvor jeg også oplever voldsomme drømme, jeg ser det dog ikke som et
problem, da jeg bare er glad for at få drømmene tilbage.
alle drømme virker vel voldsomme i forhold til ingen drømme.
mener iøvrigt at voldsomme drømme er sjovere end kedelige drømme, mareridt
behøver f.eks. ikke være noget negativt, tag det som en god gyserfilm
tot

Fra : Dan Spares

Dato : 06-01-04 13:46

Ryg lidt igen