Connect og dialback
Fra : Kasper Holtze

Dato : 11-12-00 12:03

Hejsa

Jeg har et lille problem med at få en Netware Connect 2.0 til at virke
ordentligt. Jeg har før sat det op så det virker med dialback på en ny NWSB
5.0 server, men kan ikke få dialback til at virke på denne her 4.1 server.
Jeg kan sagtens ringe op, og bliver logget på, men den forbinder mig bare,
uden at lægge på for at ringe tilbage, på trods af at jeg har sat den op til
at force dialback.

Jeg fandt så en TID hvor der står at dialback ikke virker med Windows 95 og
at den vil gøre som jeg har beskrevet ovenfor, hvilket undrede mig en del,
da jeg før har fået det til at virke. Er der nogen der kender til problemet?
Er der en eller anden patch jeg mangler, for at få det til at virke? Jeg har
installeret den nyeste patch til NWC, så den hedder version 2.0.30.

Mvh. Kasper Holtze