Opgradering af server
Fra : Johnni Rindom

Dato : 08-12-00 13:26

Jeg er kommet til det punkt hvor jeg ønsker at opgradere min servers
hardware, men er lidt i tvivl om hvor omfattende det i sidste ende bliver.

Opgraderingen sker hovedsaligt i at der skal sættes nyt bundkort + processor
i, og mit spørgsmål er så om novell5 selv kan håndtere opgraderingen eller
om det vil kræve en geninstallation. Det skal dog i parantes bemærkes at der
på SYS disken kun ligger installationen til novell, og det vil derfor ikke
være noget problem at hurtigt gen-installere netware hvis det endeligt
skulle være. Men det ville jo omvendt også være nogle spildte timer hvis
det ikke er nødvendigt.

JR

Fra : Ekl@ph.auh.dk

Dato : 08-12-00 14:18

Johnni Rindom wrote:

> [...]
> i, og mit spørgsmål er så om novell5 selv kan håndtere opgraderingen eller

Du vil måske få problemer med adaptere, der ændrer IRQ, slot nr, og lignende,
men det skulle være det.

mvh. Erik Klausen