Køre Index Server/Services på en Netware s~
Fra : Michael Jensen

Dato : 06-12-00 08:44

Jeg skal via en win2k server, indexere filer på en Novell Netware server, og
har læst diverse steder man bare skal oprette et virtuelt directory i iis,
hvilket også virker perfekt, den kan også sagtens se filerne i ISM, men der
kommer et rødt Error icon ude foran det virtuelle mappe, og i event vieweren
kan man se det er pga bad password, men jeg bruger en bruger med admin
retigheder / har tjekket passwordet flere gange, men den skriver det stadig,
selvom jeg sagtens kan se filer i ISM, nogen der ved hvordan man kan få
Index server /services til at virke med win2k ?

(Jeg har prøvet med både UNC stier, mapped drev, men det giver samme
problem, har fulgt følgende vejledning hos ms;
http://msdn.microsoft.com/library/psdk/indexsrv/ixuwebov_4sbp.htm
men samme problem igen)

Mvh
Michael Jensen