Steffi Garf er den største kvindelige tenn~
Fra : Thomas

Dato : 18-09-03 12:42

Efter min mening er Steffi Graf den største kvindelige tennisspiller
gennem tiderne.

På en måde er det trist for os andre, når så unge idoler holder op med
at spille tennis, for det betyder jo også, at man (modstræbende!) må
erkende, at ens egen ungdom også snart er slut. Men minderne kan ingen
heldigvis tage fra os, og for eksempel 1999-finalen i French Open
mellem Steffi Graf og Martina Hingis vil altid stå klart i min
erindring.

Graf står tydeligt i erindringen på grund af hendes fantastiske spil,
og Hingis for hendes desværre noget barnagtige optræden.
Finalenederlaget til Davenport i Wimbledon en måned senere, har jeg
heldigvis næsten allerede glemt.

En journalist skrev engang meget præcist om den måde, hvorpå hun
nærmest quick-steppede rundt om bolden, for at komme til at ramme den
med hendes forhånd, som man karakteriserede som verdens bedste. Jo,
hendes benarbejde var eminent, og hun havde også nogle meget flotte
ben.

VH

Thomas

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 19-09-03 10:34

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote

> Efter min mening er Steffi Graf den største kvindelige tennisspiller
> gennem tiderne.

Hvad med Martina?

- Jan

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 19-09-03 17:43

"Jan Bang Jensby" <jbj@promax.dk> writes:

> "Thomas" <th63@ofir.dk> wrote

> Hvad med Martina?

Martina den Første (Navratilova) mener du vel? Han nævnte allerede
Hingis. Navratilova er vel den største fordi hun var så suveræn i sin
storhedstid, men det var altså kedeligt at se på af samme grund.

Fra : Peter

Dato : 23-09-03 09:25

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0309180341.61ad36e4@posting.google.com>...
> [...]
> med hendes forhånd, som man karakteriserede som verdens bedste. Jo,
> hendes benarbejde var eminent, og hun havde også nogle meget flotte

Helt enig

Ingen reklamer til denne adresse

madlavning45c6@hotmail.com tak

Fra : Peter

Dato : 05-11-03 16:26

Hun hedder altså Steffi Graff, og mon ikke Navratilova var bare en smule
mere giftig når kommer til alt

Peter

PS : Ingen Spam på madlavning45c6@hotmail.com

Fra : Kras

Dato : 08-11-03 14:57

Men sikke en stor næse hun har

Fra : Thomas

Dato : 10-11-03 09:56

Kras <lralas@hotmail.com> wrote in message news:<bgtpqvgf4jr4l3gk9pcn0il51pphm3f896@4ax.com>...

> Men sikke en stor næse hun har

Det er vi jo så nogle, der synes er sexet, og hendes ben er i hvert
fald lækre som ind i helvede.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 10-11-03 09:37

"Peter" <madlavning45c6@hotmail.com> wrote in message news:<3fa9167a$0$69955$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> Hun hedder altså Steffi Graff

Steffi Graf hedder hun. Jeg beklager tastefejlen i overskriften.

VH

Thomas