endnu et afslag :-(
Fra : Tournesol

Dato : 17-09-03 10:35

Hej

Jeg har igen forsøgt at få en elscotter men nej det vil kommunen ikke
Selv om at en rollator ikke har hjulpet tvætimod >øv<

Jeg har en gang distance på under 100 meter også med rollator pga kronsik
bækkenløsning og fibromyalgi.
Rollatoren giver mig simpelhen så mange smeter i håndled albuer og skulder
at jeg ikke kan holde ud at gå med den og den er ikke god at gå med på ujævt
underlag jeg kommer tit til at vride i bækkenet og det gør bare ondt som
bare f........ hvis jeg sider for meget på den får jeg helt vildt ondt i
halebenet ved ikke hvorfor.

Jeg har jo min kærstes bil og det blå skilt det må være nok ,det er det
måske, og jeg er nok bare et utaknemlig skarn der godt ville en tur i skoven
med mine børn, eller en "cykletur", eller måske bare en tur i zoo, men det
er jo bare luksus ting

Nu får jeg afslaget skrifteligt så må jeg jo se om jeg gider anke

Hvor er jeg træt af systemet (((

et surt opstød håber i kan tage det.

MVH
Henriette.

Fra : Annette Skovbon

Dato : 17-09-03 12:25

Hej Henriette
Øv hvor er det bare typisk.
Jeg håber du får samlet mod og støtte til at anke - kommunen skal ikke
slippe godt fra at behandle os svage så dårligt som de gør.
Kæmpe trøster herfra
Annette

Fra : Tournesol

Dato : 17-09-03 13:11

hej Annette

> Øv hvor er det bare typisk.
> Jeg håber du får samlet mod og støtte til at anke - kommunen skal ikke
> slippe godt fra at behandle os svage så dårligt som de gør.

Tak
Men jeg har slet ingen ide om hvordan jeg skal gribe det an

MVH
Henriette.

Fra : Annette Skovbon

Dato : 17-09-03 14:29

Du har da fået en klagevejledning sammen med afslaget ikke? Jeg vil meget
gerne hjælpe dig. Du må gerne skrive privat hvis det er på
annetteskovbon@yahoo.dk.
Vh. Annette

Fra : Tournesol

Dato : 17-09-03 18:40

Hej annette

> Du har da fået en klagevejledning sammen med afslaget ikke? Jeg vil
> meget gerne hjælpe dig. Du må gerne skrive privat hvis det er på
> annetteskovbon@yahoo.dk.
> Vh. Annette

Jeg har ikke fået det på skrift endnu men det skulle jeg få.

Jeg vil gerne tage i mod dit venlige tilbud skriver til dig når jeg får
afslaget min alm mail er bankehytten@kattebakketdcadsl.dk husk af fjerne
kattebakke

MVH
Henriette.

Fra : Tournesol

Dato : 24-09-03 11:46

Hejsa

> Du har da fået en klagevejledning sammen med afslaget ikke? Jeg vil meget
> gerne hjælpe dig. Du må gerne skrive privat hvis det er på
> annetteskovbon@yahoo.dk.

jeg har forsøgt at skrive til dig via mail men får mailen tilbage .
Hvis du stadig har lyst til at hjælpe må du meget gerne skrive til mig min
mail er:
bankehytten@kattebakketdcadsl.dk

husk at fjern kattebakke

MVH
Henriette.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 17-09-03 15:01

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> wrote in

> [...]
> tur i zoo, men det er jo bare luksus ting
>
> Nu får jeg afslaget skrifteligt så må jeg jo se om jeg gider anke

Hej Henriette.
Vil starte med at give dig et stort knus - omend det ikke er løsningen.
Håber at du anker selvom det er utroligt surt og hårdt at skulle gøre det
igen :\

Held og lykke med det *krydsende fingre*

--
Annika P

Fra : Tournesol

Dato : 17-09-03 18:42

Hejsa Annika

> Vil starte med at give dig et stort knus - omend det ikke er
> løsningen. Håber at du anker selvom det er utroligt surt og hårdt at
> skulle gøre det igen :\

tak et knus luner altid
Det kan godt være jeg anker den men jeg er sikker på jeg taber den det gjore
jeg jo sidst

> Held og lykke med det *krydsende fingre*

tak

MVH
Henriette.