Grafikkort til Inventor?
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 11:51

Er et GeForce FX5200 godt nok til en studie-pc, hvor man bare skal
lære Inventor? Dvs. øvelses opgaver o.s.v.? Eller vil det hakke for
meget, så det sjove går af.

Fra : Mouritzen

Dato : 16-09-03 17:15

Jeg læser på Nordjyllands erhvervsakademi i Ålborg og har tegnet ca. ti
store projekter op i inventor 5 og 6 over de sidste to år, hvor at det
største kort derude er 32mb kort af ikke dyre slags. Dog kører
inventormaskinerne alle sammen med 512 mb ram.

Jeg kører selv med et riva tnt 2 hjemme, og når man rotere assemblyer
bestående af 20-30 parter så hakker billedet skal jeg lige sige. Men det er
der flot igen når jeg stopper. (jeg burde have købt et nyt)

Flere derude kører med GF4 mx 128 DDR og GF3 ti128 DDR kort og de hakker
overhovedet ikke under roteringer og zoom mm.

Jeg ved godt at de kort som de anbefaler er utrolige, og at personer som
bruger inventor som levebrød har behov for dem, men du kan få
tilfredsstillende resultater til 500-900 kr. hvis du selv skal betale og du
studere.

Jesper Mouritzen.

Fra : Leif

Dato : 16-09-03 20:03

Installer den af Autodesk anbefalede driver og den nyeste for din mus, så
går det nok ikke
så slemt. Mvh, Leif

Fra : SN

Dato : 18-09-03 06:52