Rexx-hjælp
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-03 09:37

Har vi nogle rexx-eksperter tilbage i gruppen?

Jeg leder efter en metode til at åbne for redigering af en folders navn
via rexx. Den skal bruges til at åbne for redigering af navnet, når jeg
har oprettet folderen ved hjælp af SysCreateObject().

Funktionen, jeg vil have, svarer til den som XWorkPlace har, når man
opretter en ny folder via højrekliksmenuen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : peter volsted

Dato : 14-09-03 10:46

hi

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Funktionen, jeg vil have, svarer til den som XWorkPlace har, når man
> opretter en ny folder via højrekliksmenuen.

SysCreateObject() har replace & update optioner. Henk Kelders
wptools.dll kan skaffe dig den setupstring, som skal ændres.
jeg kender ikke XworkPlace.

--
good luck

peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-03 11:11

peter volsted wrote:

> hi

> SysCreateObject() har replace & update optioner. Henk Kelders
> wptools.dll kan skaffe dig den setupstring, som skal ændres.
> jeg kender ikke XworkPlace.

Jeg har vist ikke fået forklaret problemet godt nok (henvisningen til
XWorkPlace hjælper jo ikke meget, hvis man ikke kender XWorkPlace).

Jeg ønsker ikke at navngive/omdøbe den nyskabte folder via rexx. Når
folderen er oprettet via rexx og rexx-scriptet afsluttet, skal folderens
titelfelt åbnes, så man manuelt kan skrive et nyt navn. Altså det samme
som ved ALT-klik på ikonen, jeg vil blot spare ALT-klikket.

--
Mvh. Kim Ludvigsen