'4X4'kørestol
Fra : Robert Pedersen

Dato : 12-09-03 09:35

Hej gruppe.
Vi bor sådan lidt 'langt u å a land' og de fleste kørestole er mest beregnet
til 'bonede gulve'. Frihøjden er ikke særlig stor, Lotte har problemer med
dørtrin med dimser i. Hvilke modeller er gode terrængående - da det er det
vi har mest af herude.
Har i erfaringer - gode eller dårlige - så vi er bedre rustede til, når
Lisbeth skal søge.

Mange hilsner Lisbeth & Robert P

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-09-03 14:19

Robert Pedersen <robertr@post.tdcadsl.dk> skrev:

> Vi bor sådan lidt 'langt u å a land'

Ditto

> og de fleste kørestole er mest
> beregnet til 'bonede gulve'. Frihøjden er ikke særlig stor, Lotte har
> problemer med dørtrin med dimser i.

Enig - Permobil's stole har dog en fornuftig frihøjde

> Hvilke modeller er gode
> terrængående - da det er det vi har mest af herude.
> Har i erfaringer - gode eller dårlige - så vi er bedre rustede til,
> når Lisbeth skal søge.

Jeg kan varmt anbefale Permobils produkter.
De kører langt på en opladning, er slidstærke, og ok terrængående.
Til udendørs vil jeg virkeligt anbefale, at Lisbeth prøve Permobil Trax
eller Trax Corpus !
Det er forbløffende hvad den kan
Indendørs er den dog ikke så'en rigtigt smart... Der er det deres Chairman
serie man skal kigge på...

Der findes et hav af andre mærker, men min Lotte har haft sin Permobil
Chairman i 6 år nu uden problemer overhovedet. Og den bliver ikke skånet, ej
heller udendørs
Det eneste problem er, at den er tung at løfte fri når hun får den sat
ubehjælpeligt fast i sne eller pløre

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 12-09-03 14:35

Robert Pedersen skrev:

>Har i erfaringer - gode eller dårlige - så vi er bedre rustede til, når
>Lisbeth skal søge.

Alt andet end en Unimog fra Mercedes er noget hø o æ lan.

www.kajsvenningsen.dk/