DECT/GAP med medhør ?
Fra : anders majland

Dato : 08-09-03 10:47

Findes det ?

Ikke nødvendigvis en "rigtigt" konference telefon, man bare for at flere
kan få mulighed for at snakke/høre med som enhver gammel analog kan
klare det...

Det er heller ikke noget problem hvis den skal strømfødes fra en
stikkontakt - Det er bare for at undgå at skulle trække en
telefonledning bare for det....

(Til vores alcatel system på arbejde fåes et DECT modul til
systemtelefonerne. Meget smart bortset fra alle det ikke kunne overføre
status så man kunne se hvem der var ledig osv.)

/A

Fra : Martin

Dato : 09-09-03 11:30

"anders majland" <andersDOTmajland@jyde.dk> wrote in message
> Findes det ?

Ja DeTeWe laver flere forskellige modeller, og dem kan jeg varmt anbefale da
jeg selv har købt en Eurix240 for flere år siden hos conrad.de

For at finde dem skal du nok søge på tysk, hvor det hedder noget i stil med:

Durch die Lauthörfunktion im Mobilteil können mehrere Personen das
Gespräch bequem mithören.

Hvilket jeg har fundet på følgende side:
http://redirect.ek.dk/DeTeWe%20BeeTel%20330%20SMS

/Martin

Fra : anders majland

Dato : 09-09-03 12:58

> Ja DeTeWe laver flere forskellige modeller, og dem kan jeg varmt
> anbefale da jeg selv har købt en Eurix240 for flere år siden hos
> conrad.de

Dem vil jeg kigge nærmere på . Conrad's "legetøjskatalog" er alligevel
på hylden

/A