Bundling
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 25-08-03 02:13

Hej!

Jeg sidder med et Lasat Unique 1280i a/b, og har ingen problemer med at
oprette forbindelse til internettet gennem en enkelt linie (64kbit).

Men! Når jeg vil bruge begge linier går det galt - modem'et ringer fint op,
men efter at have stået og "kontrolleret brugernavn og adgangskode" i ca. 1½
min melder den bare timeout fra serveren...

Hvad gør jeg forkert?

Jeg har sat modem'et op til MLPPP i lasat's eget konfigurationsprogram... +
jeg har sat modemprotokollen til 128kbit i windows' modemindstillinger....

OS er WinXP pro
ISP er Telia, men har også forsøgt Get2Net med samme resultat...

Håber at nogen kan give mig et skub i den rigtige retning.

Mvh Thomas

Fra : GiWeo

Dato : 25-08-03 18:12

Hejsa

>ISP er Telia, men har også forsøgt Get2Net med samme resultat...

Har du hørt deres kundeservice om dit abonnement kan bruges til
bundling ??

--

Lars Engelhardt - webmaster@linkssiden.dk
Din startside: http://www.linkssiden.dk ??

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-08-03 05:28

> Har du hørt deres kundeservice om dit abonnement kan bruges til
> bundling ??

Det skulle i hvert fald kunne lade sig gøre med Get2Net ifølge deres
hjemmeside:

http://www.get2net.dk/get2net/plsql/PackageGroupSupport.Pageget2netprices

[...]Hvis du har ISDN og surfer på begge kanaler eller surfer og taler i
telefon samtidig, betaler du dobbelt minuttakst[...]