Kan ikke afvikle med SpeedyCGI
Fra : Jette

Dato : 23-08-03 09:22

Jeg har installeret openwebmail på min FreeBSD og skal igang med at
konfigurere.

Noget af det første jeg skal gøre, er at afvikle denne:
openwebmail-tool.pl --init

Men når jeg forsøger dette, får jeg denne besked:
"Not a perl script at openwebmail-tool.pl line 1."

Øverst i filen har jeg denne linie:
#!/usr/local/bin/speedy_suid -T -- -T/var/run/speedy_tool

Jeg har læst at openwebmail benytter SpeedyCGI (som skulle være hurtigere),
derfor hjælper det mig ikke at rette til #!/usr/bin/perl

Pft.

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 23-08-03 17:05

> Men når jeg forsøger dette, får jeg denne besked:
> "Not a perl script at openwebmail-tool.pl line 1."

Jeg har vidst fundet fejlen ... jeg skrev

perl openwebmail-tool.pl --init

istedet for

../openwebmail-tool.pl --init

doh!