Lidt til smilebåndet
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 22-08-03 20:05

Hej alle.

Lad os nu for en gangs skyld smile lidt sammen.

Lørdag den 9. var jeg taget på sygehuset for at få et stød, da pumpen
havde kørt sit eget løb i et døgns penge.

Derude huskede de mig fra tidligere (tror ikke de er guder), så de
brugte omkring 4 timer (tror jeg) på undersøgelser og snakken, de
vidste jo, det gjorde ondt som fa'en.

Da jeg stadig ikke peb, men nok brokkede mig en smule, fik jeg så mit
stød og tog hjem.

Det var jo udmærket, men allerede om søndagen stak pumpen igen i løb,
og lægevagten konstaterede, at jeg nok kunne komme til igen udenom
vagtlægens besøg - jeg var jo nok ikke rigtigt udskrevet endnu.

Det virkede også, sygehuset ville godt modtage mig uden flere papirer.

Så kommer den muntre: 5 minutter senere, ringede telefonen, og en
venlig dame spurgte Annette, om det var rigtigt, hun ville komme med
mig igen.
Det bekræftede min ærlige lille kone jo, og damen sagde:
Tror du, han vil opføre sig ordentlig denne gang, eller vil han skælde
ud igen? for så må du gerne blive væk med ham.

Den morer vi os stadig over ind imellem.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Pedersen

Dato : 23-08-03 07:46

Hej Kaj.

"Kaj Svenningsen" <news@kajsvenningsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Tror du, han vil opføre sig ordentlig denne gang, eller vil han skælde
> ud igen? for så må du gerne blive væk med ham.

Altså Kaj Det kan jeg ikke forstå. Du opfører dig da altid ordentligt - ik?
;-D
Men det er nok noget nyt - når sygehusene skal evalueres - må det omvendte
vel også gælde. Sygehusene evaluerer patienterne!
Vidste du iøvrigt, at patient på engelsk betyder tålmodig?)
Det er måske det, du ikke levede op til.
Hvad med et årskort til sygehuset - måske et VIP-kort?
Er det din selvstarter, der er gået i udu?
Mange hilsner Lisbeth og Robert

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-08-03 20:21

Robert Pedersen skrev:

>Altså Kaj Det kan jeg ikke forstå. Du opfører dig da altid ordentligt - ik?

Jow da.

>Men det er nok noget nyt - når sygehusene skal evalueres - må det omvendte
>vel også gælde. Sygehusene evaluerer patienterne!

Bliver det så offentliggjort på nettet?

>Vidste du iøvrigt, at patient på engelsk betyder tålmodig?)

Jeps.

>Det er måske det, du ikke levede op til.

Slet ikke. Jeg lå jo tålmodig i timevis uden at græde.

>Hvad med et årskort til sygehuset - måske et VIP-kort?

Jeg fik tilbudt et klippekort til startkablerne for 2-3 gange siden.

> Er det din selvstarter, der er gået i udu?

Tvært imod. Det må være omdrejningsbegrænseren. Takten stiger til
omkring 250-300, og det siges at være både usundt og usædvanligt.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Pedersen

Dato : 23-08-03 20:56

Jamen Kaj da. Du er da bare gået i selvsving

> Bliver det så offentliggjort på nettet?
Er allerede sket!

> Tvært imod. Det må være omdrejningsbegrænseren. Takten stiger til
> omkring 250-300, og det siges at være både usundt og
> usædvanligt.
Så skal du bare have en dynamo monteret og et par ledninger til
stikkontakten - så begynder du hurtigt at konkurere med vindmøllerne. Det
bliver en helt ny dille; når du så får brug for det - bytter du bare om på
ledningerne og vupti har du starthjælp! ;-D

Mange hilsner Lisbeth og Robert

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-08-03 23:31

Robert Pedersen skrev:

>Jamen Kaj da. Du er da bare gået i selvsving

Vaffe har ingen fortalt mig det før?

> [...]
>bliver en helt ny dille; når du så får brug for det - bytter du bare om på
>ledningerne og vupti har du starthjælp! ;-D

Se den havde jeg aldrig regnet ud selv.
Det må være gået tilbage for mig.

www.kajsvenningsen.dk/