lille central til fremmeligt hjem?
Fra : slet GPUO7

Dato : 19-08-03 18:15

Hej!
Jeg bakser med tanken om at få sat et lille telefonanlæg op i huset
for enden af en ISDN-telefon. Ideen skulle være at alve gratis intern
telefoni og mulighed for at bestemte apparater ringer på bestemte
numre, sådan som ISDN gi'r mulighed for.

Hvad skal man gi' for noget udstyr som dette?
Kan det fås brugt, og er det til at hitte ud af ?

Har nogen et tip til mig om den slags?

Venlig hilsen,
Kilgasto

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 22-08-03 19:14

"slet GPUO7" <svp1@GPUO7sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefoni og mulighed for at bestemte apparater ringer på bestemte
> numre, sådan som ISDN gi'r mulighed for.

Hvis det skal være trådløse telefoner vil jeg anbefale Siemens Gigaset
(f.eks Gigaset 4115, der desværre kun fåes i Tyskland)
Hvis det ikke skal være trådløse, så tag et kig på omstillingsanlæggene på
www.v-data.dk
(Bemærk at ingen af omstillingsanlæggene understøtter vis nummer på analoge
telefoner på lokal-siden.
Med ISDN-telefoner et der ingen problemer)

P.S. Hvor mange lokaltelefoner skal du bruge ?

mvh

Ole